Jak inwestować przez telefon?

W fundusze inwestycyjne Aviva Investors możesz inwestować również za pośrednictwem telefonu.

Wystarczy, że przy otwieraniu Konta do dokumentów dołączysz podpisany egzemplarz "Oświadczenia o zawarciu umowy o składanie zleceń i dyspozycji za pomocą telefonu oraz systemu IVR". Wówczas na wskazany przez Ciebie adres korespondencyjny, Agent Transferowy prześle Numer Identyfikacyjny Uczestnika, unikalny kod PIN oraz cztery, losowo wybrane, cyfry Numeru Kontrolnego. Przy wypełnianiu dokumentów dotyczących zleceń telefonicznych, zostaniesz poproszony o wybranie czterech, dowolnych cyfr, które razem z cyframi przesłanymi przez Agenta Transferowego, stworzą unikalny, ośmiocyfrowy Numer Kontrolny.

Zlecenia możesz składać dzwoniąc pod numer:
(+48 22) 557 44 44.

Po uzyskaniu połączenia z operatorem, zostaniesz poproszony o podanie Numeru Identyfikacyjnego Uczestnika lub zamiennie numeru PESEL. Następnie konsultant poprosi Cię o podanie numeru PIN oraz zapyta o dwie, losowo wybrane cyfry Numeru Kontrolnego. Po pozytywnej identyfikacji bez przeszkód możesz dokonać transakcji.

Godziny przyjmowania zleceń telefonicznych:

*IVR - automatyczny serwis telefoniczny, który pozwala na odsłuchiwanie komunikatów głosowych oraz wybieranie za pomocą przycisków klawiatury telefonu proponowanych opcji z menu.

zwiń / rozwiń

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku
do piątku w godzinach 9:00-20:00.

22 557 44 44

Zostaw kontakt
oddzwonimy

Skontaktujemy się z Tobą bezpłatnie w wybranym przez Ciebie czasie.

Zamów rozmowę

Porozmawiaj
o inwestowaniu online

Wirtualny Oddział czynny od
poniedziałku do piątku g. 9:00-20:00.
dowiedz się więcej

Połącz

Znajdź agenta
lub placówkę

Wyszukaj agenta lub placówkę w swojej okolicy. Jesteśmy w całej Polsce.

Znajdź